در 25 اکتبر، جلسه موضوع بازاریابی صنعت سنگین Hengtian در ماشین آلات نساجی Shaoyang برگزار شد. هدف از این جلسه ویژه کار بازاریابی، جمع بندی وضعیت بازاریابی در سه فصل اول، یافتن کاستی ها، تجزیه و تحلیل مشکلات، تنظیم و استقرار مرحله بعدی کار، سازماندهی و بسیج واحدهای مختلف و تعداد زیادی از کادرها و کارگران برای تصرف است. فرصت ها، پیشروی و دستیابی به اهداف تجاری سالانه مناقصه. در سه ماهه چهارم، ما در کل سال پیروز خواهیم شد، یک سیستم بازاریابی یکپارچه قوی ایجاد می کنیم، توانایی بازاریابی را افزایش می دهیم و توسعه سالم و پایدار شرکت ها را ارتقا می دهیم. لو هونگ بین، معاون دبیر کمیته حزب و مدیر کل صنعت سنگین هنگتیان، لی شینچی، عضو کمیته حزب و معاون مدیر کل، وانگ شائوپینگ، عضو کمیته حزب و مهندس ارشد، در مجموع بیش از 20 نفر شرکت کردند. ملاقات. وانگ یوون، وزیر بازاریابی صنعت سنگین Hengtian، ریاست جلسه را بر عهده داشت.
در این جلسه ابتدا معاونت بازاریابی گزارش پیشرفت ساخت پلت فرم فروش مشترک صنعت سنگین هنگتین، مشکلات و مشکلات فوری اجرای پلتفرم فروش مشترک در مرحله حاضر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و اقدامات لازم برای اجرای پلت فرم فروش مشترک را به اطلاع عموم رساند. مدیریت کمیسیون پروژه خارج از کشور شرکت صنایع سنگین Hengtian، آموزشی ویبولیتین، سپس ماشین آلات نساجی Shaoyang، Handan Hongda، Zhengzhou Huayun و بخش محصولات ستاد صنایع سنگین Hengtian به ترتیب از جنبه های شاخص عملیاتی، فشار “دو طلا” گزارش کردند. کنترل، فروش محصول، تجزیه و تحلیل بازار، پیش بینی شاخص کسب و کار مرحله بعدی و غیره.
پس از گزارش شرکت های مختلف و بخش های محصول، وانگ Shaoping اشاره کرد: اول، به طور فعال ترویج ساخت یک سیستم بازاریابی یکپارچه. دوم، انجام یک کار خوب در مدیریت اطلاعات بازاریابی یکپارچه حول مشتریان عمده و پروژه های بزرگ. سوم، مدیریت کیفیت باید سیستم مسئولیت “رهبر ارشد” را اجرا کند و “رهبران ارشد” باید شخصاً به کیفیت توجه کنند. چهارم، همه شرکت ها و بخش های محصول باید جهت تحقیق و توسعه محصول و توسعه علمی و فناوری در آینده را بیشتر روشن کنند و برای ابتکار بازار تلاش کنند.
لی شینچی در سخنرانی خود در این نشست تاکید کرد: ابتدا برای ایجاد یک سیستم بازاریابی یکپارچه باید به مفهوم سیستماتیک پایبند باشیم، بر برنامه ریزی هماهنگ بلندمدت تمرکز کنیم، تفکر آینده نگر را تقویت کنیم، برنامه ریزی کلی، چیدمان استراتژیک و به طور کلی. ترویج؛ دوم، دفتر مرکزی صنعت سنگین Hengtian، ماشین آلات نساجی Shaoyang و Handan Grand باید منابع را ادغام کنند، یک نیروی مشترک تشکیل دهند و یک سیستم بازاریابی موثر ایجاد کنند. سوم، ما باید اطلاعات را به اشتراک بگذاریم، بالا و پایین هماهنگ کنیم و اقدامات موثری برای بهبود رقابت در بازار انجام دهیم. چهارم، ما باید بر تحقیق و توسعه محصول جدید تمرکز کنیم، تحقیق و توسعه محصولات جدید را تقویت کنیم و بهینه سازی و بهبود فرآیند فن آوری را تقویت کنیم. پنجم، ما باید توانایی شناسایی و حل مشکلات را بهبود بخشیم و توانایی تبدیل “فهرست مشکلات” به “فهرست دستاوردها” را بهبود بخشیم. ششم، ما باید پرورش کیفیت جامع پرسنل بازاریابی را تقویت کنیم و یک تیم بازاریابی حرفه ای برای پاسخگویی به الزامات عصر جدید بسازیم تا پایه ای محکم برای انجام یک کار خوب در کار بازاریابی ایجاد کنیم.
در پایان جلسه، لو هانگ بین در سخنان پایانی خود تأکید کرد که برگزاری این نشست ویژه کار بازاریابی در نزدیکی پایان سال برای جمع بندی تجربیات، یافتن کاستی ها و مشخص کردن مسیر تلاش ها بسیار مهم است. با توجه به تغییرات بازار و نیازهای توسعه شرکت، ایجاد پلت فرم فروش مشترک صنایع سنگین Hengtian یک اقدام مهم برای ارتقای جامع توانایی بازاریابی شرکت، گسترش سهم بازار محصول شرکت و افزایش رقابت اصلی بازار است. لو هانگبین الزامات زیر را در مورد چگونگی انجام کار خوب در کار بازاریابی در آینده مطرح می کند: اول، بهبود موقعیت سیاسی، داشتن درک عمیق از وضعیت شدید اقتصادی بین المللی و داخلی که شرکت ها با آن مواجه هستند و ایجاد آن ضروری است. تجزیه و تحلیل عمیق از چالش های مختلفی که کار بازاریابی شرکت با آن مواجه است. با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود، تفکر را یکپارچه کرده، اجماع ایجاد کرده و تمام تلاش خود را برای ارتقای مدیریت یکپارچه بازاریابی به کار گیرید. مجموعه کامل عملکردهای فروش، کیفیت قرارداد و رقابت کلی شرکت در بازار را به طور کامل افزایش دهید. دوم، بهبود توانایی تجزیه و تحلیل و قضاوت وضعیت بازار داخلی و خارجی، چرخش تیغه به داخل، شناسایی مشکلات صحیح، بهینه سازی مستمر استراتژی مدیریت و بهبود مستمر توانایی برنامه ریزی بازاریابی و اجرای بازاریابی ضروری است. ما نه تنها باید به دنبال ورود مداوم به بازار داخلی باشیم، بلکه باید به گسترش بازار بین المللی ادامه دهیم. سوم، لازم است اقدامات مؤثری برای آموزش و پرورش «سربازان نخبه» بیشتر در جبهه بازاریابی و ایجاد یک «ارتش آهنین» انجام شود که جرات درخشیدن، رقابت و پیروزی را داشته باشد. چهارم، همه پرسنل بازاریابی باید احساس مسئولیت و مأموریت خود را تقویت کنند، ابتکار ذهنی خود را کاملاً بازی کنند، ابتکار عمل را برای پریدن از منطقه آسایش به عهده بگیرند، بازارهای جدید و مسیرهای مسابقه جدید را باز کنند، دائماً به پیشرفت های شخصی دست یابند، سفارشات را به دست آورند. و قراردادهای بیشتری را امضا کنید تا شرایط خوبی برای توسعه شرکت ها ایجاد شود. پنجمین، پیاده سازی کامل سیستم مکانیزم ارزیابی اقتصادی، اجرای “مکانیسم مسابقه اسب دوانی” در سیستم بازاریابی، ارائه کامل به مزایای منابع هر شرکت و هر بخش محصول، سهم بازار و رقابت محصول را بهبود بخشد، به ارزیابی سفت و سخت و نقدینگی سفت و سخت دست یابد، شکل گیری “10000 اسب در حال تاخت” را هدایت کند تا بازار را اداره کند، وضعیت جدید سفارشات را درک کند، و دائما نشاط و سرزندگی را تحریک کند. اصلاح و توسعه شرکت ششم، تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش، کنترل دقیق کیفیت قراردادها، جلوگیری موثر از خطرات تجاری و جلب اعتماد مشتریان با کیفیت بالا و شهرت خوب ضروری است. هفتم، ارتقاء بیشتر تولید ناب و مدیریت خوب، افزایش افت فشار “دو طلا”، دستیابی به شهامت مسئولیت پذیری، فشار بر خود، مدیریت علمی و کنترل، بهبود مداوم سودآوری شرکت، تضمین تکمیل اهداف و وظایف تجاری سالانه و کمک به احیای ماشین آلات نساجی و توسعه با کیفیت بالا شرکت ها.
قبل از جلسه، شرکت کنندگان از تاریخچه نمایشگاه و سایت تولید کارخانه ماشین آلات نساجی Shaoyang بازدید کردند تا تاریخ توسعه ماشین آلات نساجی Shaoyang، انواع محصول، فرهنگ شرکتی و سایت تولید را درک کنند.
آدرس چین:
آدرس تقاطع خیابان شائویانگ و جاده بائودونگ،ناحیه شانگکینگ،شهر شویانگ، چین
تلفن: 5502258 – 739 – 86+ (وزارت تجارت بین الملل)
بخش های خدمات فروش و مجری فروش:
ونگ زانگبین: 13973567236
یان کای: 15973906666
شرکت گذرگاه تجارت و فناوری آرکا نماینده شرکت شائویانگ در ایران و خاورمیانه
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.